רוח ג'נקון באוויר

התקופה של ג'נקון היא תמיד תקופה כיפית. כל מיני משחקים מוכרזים, כל מיני משחקים יוצאים לאור, ותמיד יש המון התלהבות בקהילת משחקי התפקידים. המון פודקאסטים, המון ביקורות, המון פוסטים בהמון בלוגים. זה כמו לפני ביגור/אייקון אצלנו, רק הרבה הרבה יותר גדול ועם יותר דברים מגניבים.

כמובן, ג'נקון רק בסוף השבוע, ועד אז יקרו כל מיני דברים, כמו למשל כנס גריפון 7. אבל גם עכשיו יש חדשות, כמו למשל שמועות מאנשים שקיבלו עותקים מוקדמים של Hunter: the Vigil. ספויילרים למשחק סביר להניח לא יעניינו את רוב האנשים, אבל כן הוכרז המשחק הבא של עולם האפלה – Geist.

עכשיו, רוב האנשים קופצים ומדמיינים גרסה חדשה של Wraith. הסיבה העיקרית שאני לא מאמין שזה יקרה היא שאם היו רוצים לעשות משחק Wraith, היו קוראים לו ככה. זה לא שיש לזאב הלבן משהו להסתיר. אני חושב שאנחנו נראה משהו מאד שונה ממה שהיה ה-Wraith הישן, ולא בהכרח יהיה מדובר על משחק רוחות.

בכל מקרה, סביר להניח שנשמע עוד על דברים חדשים שצריכים לצאת עד סוף השבוע. אחרי הכל, לוח ההוצאות של הזאב הלבן ריק כבר כמעט חודש, למרות שידוע שהולכים לצאת דברים – זה בדיוק מסוג הדברים שמראה שהם שומרים כמה קלפים בשרוול.

מבחינת קהילת האינדי, אני לא לגמרי מעודכן, אבל נראה שכן יהיו כמה וכמה דברים מגניבים. המשחק החדש של ג'ון וויק, Houses of the Blooded, שאמור להיות משחק פנטזיה מעניין שמשתמש במכניקה של המהדורה השלישית של FATE (שאותה ראינו ברוח המאה), מתעתד לצאת עוד כמה ימים, והמהדורה המיוחדת כבר נמכרה כליל. גם המשחק החדש של ג'ארד סורנסן, שעשה בעבר כמה משחקים ביזאריים כמו Lacuna, InSpectres ו-octaNe צריך לצאת. מדובר על darkpages, משחק סופר-גיבורים אפלולי בסגנון "האביר האפל" (סרט שאתם חייבים לראות אם לא יצא לכם כבר) או "עיר החטאים". הוא בתכנון כבר כמה שנים, והשמועות אומרות שהוא אמור להיות טוב. יש עוד כמה דברים, אבל הם פחות מגניבים, או לפחות לא עולים לי לראש כרגע.

בכל מקרה, אדווח על כל הדברים המגניבים שקורים בשישי-שבת, כשאדע מה, מי, כמה ולמה.

בינתיים, יום טוב.