רעש, מתחילים!

זהו הפוסט הראשון של "משחק בתיאוריה", בלוג בעל מטרה אמורפית שידבר על שלל דברים של גיקים, אך בעיקר תיאוריה של משחקי תפקידים ודברים קשורים. אני לא אבחל בשיחות על נושאים אחרים, כי אין שום סיבה שזה לא יהיה מעניין, אבל בכל זאת יש מעין מטרה מוצהרת.

מי אני? שמי חגי אלקיים, בן 19, סטודנט לפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית, כותב לעתים במקו דיגיטל, ערוץ האינטרנט החדש של שידורי קשת (שעוד לא עלה לאוויר, נכון לשעת כתיבת שורות אלה). מלבד הפרוייקט, אני גם מנהל את "חשיפה!", פודקאסט משחקי התפקידים של העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, שמתעסק בעיקר בסקירת שיטות אינדי. יצא לי גם לכתוב באורק ובפאה החמישית, ולאחרונה גם קיבלתי טור משלי באתר הפונדק.

עם כל הפלטפורמות האלה, חלקכם וודאי תוהים למה אני פותח מקום חדש. הסיבה פשוטה – כאן אני יכול לשלוט בתדירות העדכונים, להעלות דברים פחות קונקרטיים ואפילו פוסטים קצרים של קישורים, כאן אפשר לקרוא בפידים, שמסתבר שהם הדבר החם היום, ובאופן כללי – כאן יש לי חופש יותר נרחב מבכל מקום אחר. אם אתם מוכנים לזה, אז אני אשמח לראות אתכם מבקרים פה שוב ושוב. ובעיקר – אשמח לשמוע תגובות, הצעות, הערות, בקשות וכן הלאה.

בקרוב גם יהיה פה תוכן מלבד הפוסט הראשון, כמובן.