עיצוב דמויות

מחקר מראה שמראה הדמויות שניתנות לשחקנים משפיעות על דרך התנהגותם. עכשיו, המחקר עוסק במשחקי מחשב בהם רואים את הדמות ברצף, ורואים אותה ממש פועלת על פי הפקודות שלכם, כך שאם יראו השפעה של זה במ"ת סביר להניח שהיא תהיה פחות משמעותית, אבל בכ"ז: כשאתם מעצבים דפי דמויות, שקלו הוספת תמונות למען הכוונת השחקנים לדרך התנהגות מסויימת, או לחילופין, אם אתם לא מוצאים תמונות שמתאימות דרך המשחק בה אתם מעוניינים, שיקלו לא להוסיף תמונות בכלל.

6 תגובות בנושא “עיצוב דמויות

  1. לא אני, למרות שאני בטוח שהוא מסתתר שם איפשהו.

    בכל מקרה, חשוב לעשות את ההבחנה בין אוואטר לדמות. המשתתפים בניסוי קיבלו אווטאר, יצרו דמות על בסיס האוואטאר, ואז שיחקו אותה.

    זה מנוגד למשחקי מחשב כמו קאונטר-סטרייק, שם השחקנים מקבלים אוואטאר ומשחקים אותו מבלי להפוך אותו לדמות, או למשחקי כנס בהם השחקנים מקבלים אוואטר ביחד עם הדמות.

  2. רגע… אתה טוען כאן במשחקים בהם אני לא מספק תמונה של הדמות, עדיף לא לתת דמויות מוכנות בכלל?
    Seriously?

  3. לא, טעות כתיבה – לא להוסיף תמונות, אם אין ממש מתאימות.

  4. אני.
    השחקן מעצב את דמותו כך שהיא תראה כמו נבל (במידה והוא משחק נבל), וכו'.

סגור לתגובות.