איך בניתי פסקול למערכה שלי – פרטים

בהמשך לזה, בלי התהליך, רק הפרטים.

שירי נושא:

הרופא שמחפש דרכים לשפר ולחזק את המין האנושי מתוך פחד –  Bulletproof (I Wish I was) / Radiohead (הכל נבע מהפחד מהמוות, אתם מבינים)

הבינה המלאכותית הראשית של הספינה, שהשתגעה – Saviour Machine / David Bowie (דרש פיתוח, בהמשך. כנראה שהייתה זוכה לשיר חדש למערכה השנייה)

קברניט הספינה שהתנתק מכולם והקריב את גופו ושפיותו כדי להחזיק את הספינה שלמה – The Bends / Radiohead

הבינה המלאכותית האפאטתית והאגואיסטית שאחראית על אגף אסטרופיזיקה- Paranoid Android/Radiohead (בדיעבד, לא שיר מתאים, לא לשאיפות ולא להתנהגות של הבינה. מזל שהיא מילאה רק תפקיד שולי)

הבינה המלאכותית המגוננת יתר על המידה של אגף מגורים – Protection / Massive Attack (שיר דו-משמעי לדמות דו משמעית)

הבינה המלאכותית של אגף מכונות, שחרדה לרובוטים שלה – Doll is Mine / Blonde Redhead (זה לא שהמילים לחלוטין התאימו, אבל נימת הקול של המזרת התאימה בדיוק)

הפיזיקאי הרובוטי שחלם על בריחה מהכל – Black Star / Radiohead

הבינה של אגף רפואה, שרוצה ליצור בובת בשר – Planet Telex / Radiohead

ההמונים המפוחדים והמבולבלים – Heathen (The Rays) / David Bowie (כמעט לא היה בשימוש, ובדיעבד, לא באמת התאים לסצנות בהן ההמונים פועלים באופן בולט, רק לסצנות בהן חולפים על פני חלכאי ונידכאי הספינה)

זו שהוגדרה בקובץ כ"כלבת הפרומונים הקרה" (במקור נשמר ל"השומר הבודד", עד שהיא צצה)- Dr Strangeluv / Blonde Redhead

הרוצח, מטורף בלתי נראה שהיה אמור לחזור בכל פעם שצריך להפחיד את ההמונים – Street Spirit / Radiohead

החובל הראשון המפוחד והמבולבל – A Better Future / David Bowie – השיר שלו התגלה כלא מתאים, כשהוא התעצב כדמות הרבה יותר שלילית, אבל לא הספקתי להחליף לו את שיר הנושא.

פחד:

  • Vague Voices, Alien Shock, Sirens in the Distance מפסקול Half Life.
  • מנגינת הנושא של Max Payne 2.
  • זרג2 מהפסקול של Starcraft.

לחץ:

  • מנגינת הנושא של Bioshock.
  • One of These days / Pink Floyd
  • Swarmees, Turanic Battle Raiders מפסקול Homeworld
  • Vats of Goo מפסקול Fallout
  • זרג1 מפסקול סטארקראפט
  • Hydrophonics A, Recreation מפסקול System Shock 2

פעולה:

  • Adrenaline horror מפסקול האלף לייף
  • Operations Alternate מפסקול סיסטם שוק 2
  • ורצועה בשם Fighting Unknown שאני לא בטוח מאיפה באה, ולא זכור לי שהשתמשתי בה.

חלל:

  • Whispering Ocean, Great Wastelands מפסקול הומוורלד
  • Space Ocean מפסקול האלף לייף
  • City of Lost Angels מפסקול פולאאוט
  • Command B מפסקול סיסטם שוק 2

איזורים בספינה:

את המנגינות האלה אני לא מצליח לזכור, כי שיניתי את שמות הקבצים. בעיקר מהפסקולים שצויינו עד עכשיו, ובנוסף פסקול "עולמו של גו". בחרתי רצועה לכל איזור – לכל חמשת האגפים (תחזוקה, פיזיקה, רפואה, רובוטים ומגורים) ולגשר.

4 תגובות בנושא “איך בניתי פסקול למערכה שלי – פרטים

  1. א- איך זה עבד בשטח? כמה התעסקות הייתה עם השירים במהלך המפגש?
    ב- מה הייתה התוצאה?

  2. זיפ –
    א. לא הרבה. את מנגינת הרקע (חדרים, אווירה – מה שרלוונטי לאותה הסצנה) שמתי בלולאה, והייתי צריך להתעסק עם המוזיקה רק כשנאפס עם מנגינת נושא הופיע בגופו או בפעולתו, או כשהאווירה/רקע השתנו.
    ב. נראה מה יגידו השחקנים שקוראים כאן.

    עידן –
    ממש לא. כמו שעניתי לזיפ, הייתה יחסית מעט התעסקות במנגינה ומעט שינויים בכל סצנה וממילא העברת שיר היא עניין די פשוט אם מסדרים מראש את הנגן, ולרוב ידעתי מראש שבקרוב יתרחש חילוף מנגינה ולכן ידעתי להתכונן מראש וזה לא דרש הרבה תשומת לב.
    לרוב המעברים לא היו חדים, וכשהם כן, זה רק הדגיש את שינוי האווירה הקיצוני.

  3. אם לומר את האמת, כאחד מהשחקנים באותו הקמפיין (שבאמת, אבל באמת צריך סשן סיום ראוי), חסרו לי מעט שירי נושא לדמויות השחקן עצמן – משהו שישדר לשחקן ישירות שאור הזרקורים נמצא עליו עכשיו, ושכולם (קרי המנחה) מצפים ממנו לעשות משהו.

סגור לתגובות.