Further Masterful and Comprehensive Utilisation of Combat System

הקומיקס Darth & Druids, מלבד היותו פארודיה נהדרת על מלחמת הכוכבים בכלל ועל סגנון ה-storytelling של ג'ורג' לוקאס בפרט, הוא גם הקומיקס היחיד מבין הוובקומיקסים הזמינים כיום שמציג את המצב מסביב לשולחן המשחק כפי שהוא. KODT המפורסם עושה דבר דומה, אבל בסגנון שונה לחלוטין; היתרון של D&D הוא שאנחנו רואים את המתרחש בעולם המשחק, אבל שומעים את מה שהדמויות והמנחה אומרים.

אנקין משוחק בידי בחורה, פדמה בידי בחור ששיחק את קווי-גון-ג'ין (לפני שנכשל פעמיים רצוף בבדיקת זריזות ונפל לבור), אובי-וואן משוחק בידי מישהו פיקח יותר מהמנחה, וג'אר-ג'אר הוא אחותו הקטנה של אחד השחקנים, מה שמסביר הרבה. השחקנים מדברים כל הזמן אודות חוקים והתנהגות של דמויות, ולנו יוצא לראות איך כל זה משפיע על המשחק בפועל.

והסטריפ האחרון קרע אותי. מומלץ לעבור ברפרוף גם על הגרסה הלא מתומצתת.

פוסט זה פורסם בקטגוריה משחק בתיאוריה, עם התגיות , מאת ערן אבירם. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

אודות ערן אבירם

ערן אבירם (34) - ממקימי התעשייה הגובלינית וחנות המשחקים טקטיקה, מתרגם או עורך כל ספר מו"ד בשנים האחרונות, עזר בארגון שניים וחצי כנסים, כתב סדרת סיפורים על משהו בשם ננסק, והשתתף בכל יוזמה מגזינית רצינית בארץ עוד מימי שדים מתחת לכיור. ידוע כיום בעיקר בזכות "על כתפי גמדים", פודקאסט ישראלי שבועי העוסק במשחקי תפקידים, בכתובת http://www.dwarves.org.il