עוד סיכום שבועיים!

הזמן רץ, וגם הבלוג. מה היה לנו? התחלנו עם ערן זבולון שרוצה שהשחקנים שלו יסמכו עליו, המשכנו לגיל שדיבר על תיאוריות (בניית) קונספירציה, וסיימנו את השבוע הראשון עם שחר שדיבר על משחקים בארגז חול. השבוע השני הכניס אותנו עמוק אל תוך תיאוריות של דינמיקה קבוצית שמיכאל גורודין הביא אלינו, גיל המשיך את הדיון עם נושא הקבוצה כשהוא הדגים את הדרכים השונות שהשחקנים שלו נכנסים לדמות והמשיך משם לדיון על כניסה לדמות, ואז שחר סיים את השבוע בקצת כתיבה גזענית.

בשבוע הקרוב יהיו עוד כל מיני דברים מורכבים יותר ופחות, אבל אני חושב שהדבר הכי גדול שהולך לקרות השבוע הוא דווקא מחוץ לאינטרנט. כולם להירגע, אני יודע שהעולם החיצוני מפחיד, אבל לפעמים זה שווה את זה. ספציפית, ביום חמישי השבוע, ה-23 לחודש, יתקיים בירושלים כנס גריפון השמיני במספרו. לא רק שזה כנס מצוין, זה גם מקום שבו תוכלו לפגוש חלק לא קטן מהאנשים שעומדים מאחורי הבלוג הזה ולהשליך עליהם טוקבקים זועמים בעולם האמיתי. יש שם משחקים, לארפ מוצלח, ועוד כל מיני דברים ששווים את הנסיעה דרומה. כמו כן, כותבי הבלוג לא אוהבים את מי שלא מגיע לגריפון, אז כדאי שתגיעו כי אחרת לא נאהב אתכם.

ובנימה אופטימית זו, נחתום עוד שבועיים. שבוע טוב!

2 תגובות בנושא “עוד סיכום שבועיים!

  1. הפוסט של גיל היה בנושא שונות גבוהה בין קבוצות? תגיד לי, קראנו את אותו הפוסט?

  2. האמת היא שלא – אני זוכר יותר טוב את הטיוטות שקראתי מאשר את הפוסט עצמו, מה שאומר שברפרוף לא שמתי לב שמדובר על משהו אחר לחלוטין. נערך ותוקן 🙂

סגור לתגובות.