מעצב המשחק ועולם המערכה

קנת' הייט כתב בבלוג שלו מזוזה שמתחילה בטענה שהתפקיד החשוב ביותר של מעצב משחק הוא יצירת עולם המערכה, ממשיך בשבחים לרבקה שון בורגסטרום ג'נה ק. מוראן ובהשוואה חיובית בין טבלת המפלצות המשוטטות לספר המערכה של גרייהוק, עד למסקנה המתבקשת מעבודתו עד כה – השתמשו בכדור הארץ.

3 תגובות בנושא “מעצב המשחק ועולם המערכה

  1. חוץ מטבלת המשוטטות המפלצתיות ועולם GREYHAWK, יש אלטרנטיבה נוספת, זו של הקרסים – תנו לשחקנים דברים אבוקטיביים מספיק לעבוד איתם, והם יעשו את השאר. הביטוי הבולט ביותר לטכניקה הזו היא בGHOST/ECHO (http://www.onesevendesign.com/ghostecho/)

    ואני חושב שיישמתי אותה פחות-או-יותר בהצלחה כשכתבתי רקע לפאבקונים של תש"ע בויקי של העמותה.

סגור לתגובות.