עכשיו זה לא הזמן לרולפליי

שחקן יקר,

אני יודע שאתה שחקן חוויה. אני יודע שאתה רוצה לשחק את דמותך באופן הטוב ביותר תמיד. עכשיו זה לא הזמן. עכשיו הגיע הזמן להתייחס לזה שיש סביבך קבוצה. עכשיו הגיע הזמן להפסיק לדאוג להורים של הדמות שלך. עכשיו הגיע הזמן לחתוך את המונולוג הדרמטי שלך.
לא, אני לא רוצה לספר את הסיפור שלי. אני גם לא רוצה לשמוע את שלך. אני רוצה את הסיפור שלנו. אני רוצה את החוויה שלנו. אני רוצה את החוויה של הקבוצה כולה. קח צעד אחורה בבקשה. פנה את המקום לסיפור. תן לסיפור לספק לך בסיס לרולפליי. אל תכפה את הרולפליי שלך על הקבוצה, כפי שאני איני כופה את הסיפור עליה. אם אכפה את הסיפור שלי עליך, תקרא לזה ריילרודינג. אני לא יודע איך קוראים לכפיית הרולפליי שלך על הקבוצה, אבל תפסיק עם זה בכל זאת.

הגיעה השעה ללמוד מתי לשחק את הדמות ומתי לשחק את המשחק.

תודה לך על סבלנותך. אני סיימתי את המונולוג הדרמטי שלי, אתה מוזמן לחזור לשלך.

7 תגובות בנושא “עכשיו זה לא הזמן לרולפליי

  1. נותן מבט מבין דבר בגיל.
    ~זורק לראות האם הצליח לשדר את המבט~

  2. מילים כדורבנות, אבל מנסיוני (המועט יש לציין) הבעיה העיקרית היא בדרך כלל שלא היה תיאום ציפיות מספק בתחילת המשחק.
    הייתה לי פעם שהמשחק ממ התפרק כתוצאה מ'משחק יתר' של דמויות, אחת רוצה לשחוט אויב חסר הגנה, השנייה מרגישה מחוייבת לנסות לרסק לראשונה את הגולגולת בשביל למנוע את זה ממנה, השלישית מחליטה שהיא לא צריכה את כל החרא הזה והולכת לשתות משהו שכולל הרבה אלכוהול..
    במצב ההוא לא חשבתי על 'לכפות' את המשחק חזרה על השחקנים, אבל אני מניח שזה היה גם בגלל שיצאתי מנקודת הנחה שאומרת שהדמויות הן אלו שיזיזו את העלילה, וזרמתי איתן.
    רק שהן התחילו לזרום אחת נגד השנייה..
    איך אפשר לגרום לדמויות לא לכפות סיפורים מנוגדים, כשהן אמורות להיות אלו שקובעות את הסיפור?

  3. אני חושב שהכותרת מוטעית. מונולוגים דרמטיים הם לא רולפליי, מהסיבה הפשוטה שרוב האנשים, ואפילו רוב הדמויות הדרמטיות, לא נותנות מונולוגים כל שעה ובכל הזדמנות. להפך, הכוח של דמויות דרמטיות הוא בתקשורת אם דמויות אחרות. לכן הכותרת שלי תהיה "פחות מונולוגים, יותר רולפליי"

  4. מוזר, יש די הרבה פוסטים בסגנון הזה, ואני חייבת לשאול את עצמי: כל כך הרבה שחקנים באמת לא מקבלים שהם חלק מקבוצה, משחקים משחק שמטרתו העיקרית – לפחות להבנתי – היא ליהנות? זה נשמע כמו קורס למנהלים צעירים, שכל אחד רק רוצה להראות לבוס (או לעצמו?) שהוא הכי טוב, ומוכן לדרוך על כל חבריו לקבוצה בשביל להוכיח את זה.

    אם זה המצב, אני מודה לאלי המשחק שהתברכתי עד היום בחברי קבוצה משובחים!

  5. הממפף. עכשיו אתה נזכר להגיד את זה? כשאני באמצע המונולוג?

  6. פינגבאק: סיכום תלת-שבועי וסיכום חודשיים | משחק בתיאוריה

סגור לתגובות.