סיכום פרק זמן ארוך להחריד כלשהו

או, היי!

מזמן לא התראינו. אה… נו, היו לנו לימודים, אייקון, ו,אה, הרבה דברים חשובים מאוד-מאוד אחרים. באמת שרצינו לכתוב סיכום, אבל פשוט לא יצא. קורה. סליחה.

אז, מה עבר עלינו באלוהיםאדיריםכמהזמןלאעדכנו האחרונים?

מיכאל דיבר על תאטרון, ואני עניתי בכותרת מהמלט. גיל סיפר על כתיבת דמויות למערכות החדשות שלו וחגי סיפר על פישוט דמויות. מיכאל כתב על שאנדר שיחק במו"ד 4, ואני הראתי שכשזה מגיע לשיטות, אלוהים לא משחק בק12. מיכאל עבר על שיקולים ראויים ואני ליהגתי את להגם של אחרים.

חגי, שכל מטרתו בחיים היא לגרום לי לקנא, כתב על המלאיינתלפים מערכות שלו, ואני עיצבנתי הרבה אנשים. מיכאל פבזנר הופיע בבלוג, וסיפר לנו על תחרויות בחו"ל ומה שהוא רוצה מהן, ויותם הצטרף לענייני הנכר כשדיבר על ובשפות לעז. למיכאל היה מתכון לכיף (אני מוסיף חרדל) ויושב הראש של העמותה למלמולמשחקי תפקידים בישראל  גם נפנף במערכות שלו. יופי, שברו את ליבי, שברו.

גיל חלק חוויות מאייקון ותובנות על משחקי אימה וחגי חלק דעות על גייסט החדש ופרומית'יאן הישן.  מיכאל הביא קישור לאתר מגניב וערן הביא שיטה להוספת רקע למערכת מו"ד.

אבל כל אלו שייכים לעבר (הרחוק, רחוק מאוד). כאן במשחק בתאוריה אנחנו מסתכלים קדימה, לעתיד! ובעתיד אני רואה משחקים גרועים של טלי, את אורן כמגדלור המאיר לנו את הדרך, מיכאל ממשיך לדבר על שפות, חגי ממשיך לדבר על פסיכולוגיה ואותי ממשיך ללהג.

זה יהיה עתיד נפלא, אני אומר לכם – ואולי גם יהיה בו סיכום שבועיים ראוי לשמו. אז קדימה, לעתיד!

2 תגובות בנושא “סיכום פרק זמן ארוך להחריד כלשהו

  1. אוו.. עמית =) אבל אין סיבה, אלה באמת משחקים גרועים. אפילו גרועים ביותר.

סגור לתגובות.