תחרויות, תחרויות

לא מזמן השתתפתי בתחרות יצירת משחקים ב-RPG.NET, מה שהיה מאוד כיף. את תוצאות התחרות אפשר לראות כאן. ואגב, כמה מהמשחקים בתחרות היו מגניבים רצח. House of Cards גרם לי לתהות איפה אני משיג חבילת קלפי טארוט בארץ (התהייה עדיין בתוקף, אגב), Night Shift הציג מערכת מאוד מעניינת לבניית הרפתקאות חקירה ו-The Wolf Pack הוא משחק שתייה מתוחכם ומשעשע משהו.

אבל לא על המשחקים שהוגשו שם רציתי לדבר (לפחות, לא כרגע). רציתי לדבר על זה שבעקבות ההשתתפות בתחרות הזאת יצאתי לחפש מה עוד מגניב יש. ולא מצאתי הרבה. בדיוק נפתח Game Chef, שהוא בעצם ההשראה לתחרות הגיים-פו של RPG.NET. ובחיי, הוא משעמם. המחסור הכמעט מוחלט בהגבלות כלשהן והמרכיבים המשמימים בעליל שלו לא מעוררים בי שום רצון לעשות עם זה משהו. אכן, אין לי שום ספק שאפשר לעשות מהמרכיבים האלה משהו מיוחד, מקורי ומגניב. אבל המרכיבים לא אמורים להוות אתגר ברמה של "איך אני הופך את הדבר המשעמם וחסר הטעם הזה למשהו מעניין". הם אמורים להוות אתגר ברמה של "איך אני לוקח את כל הדברים המגניבים האלה ומשלב אותם ביחד בצורה טובה ומגניבה".

ו… זהו. יש את 24Hour RPG, אבל הוא לא בדיוק תחרות אלא יותר אתגר אישי. וגם אני לא צופה 24 שעות פנויות בזמן הקרוב.

מה שמוזר מאוד, בהתחשב בכך שבארצנו הקטנטונת יש בערך את אותה כמות התחרויות שיש בכל חו"ל. רק שהן לא מדברות בכלל על שיטה, ולא מדברות על עשיית "משחק" בשום נקודה, מה שמבאס. (ועל זה דובר גם פה, בהקשר דומה.)

אני מניח שהתקווה היחידה היא עוד תחרויות שונות ומשונות מבית RPG.NET. הבטיחו ספין-אופים לתחרות הנוכחית, אז נקווה לטוב.

3 תגובות בנושא “תחרויות, תחרויות

  1. טארוט אפשר לקנות בכל חנות סגנון "בראשית", מבחר מעט גדול יותר יש בחנויות דוגמאת "יער הפיות" בדיזנגוף סנטר, תל אביב.

    בחנויות ספרים מובחרות גם אפשר למצוא – יש חנות ספרים רוסית בתחנה המרכזית בת"א שיש בה מבחר עצום של חבילות טארוט, חלקן מגניבות בטירוף. הרבה מהן ברוסית, אבל הרוב באנגלית.

    בקיצור, זה די תלוי במה אתה מחפש – אם אתה מחפש את חבילת ריידר-ווייט אז זה כל כך קל למצוא אותה שזה מצחיק אפילו לשאול. אם אתה מחפש משהו יותר אקזוטי, אז המקומות שציינתי מחזיקים גם את החבילה האהובה עלי – קלפי תות של אלייסטר קראולי, וגם את החבילה שאני מתעתד לקנות כבר שנים – טארוט של דאלי.

  2. (הייתי בטוח שכבר הגבתי את התגובה הבאה)

    אם אתה רוצה לארגן תחרות מסויימת, אתה יכול – או שתעשה את זה דרך העמותה (ואז פנייה לועד מספיקה), או שתדבר עם גורמים בשוק, תארגן פרסים ותארגן את כל שאר הפרטים.

    כך או אחרת, אשמח לשמוע על התחרויות האלה בזמן אמת.

  3. פינגבאק: ועוד קצת תחרויות – נפתחה Game Fu 7 | משחק בתיאוריה

סגור לתגובות.