תחרות לכבוד ההשקה של בלי לעצום עין!

משחק התפקידים בלי לעצום עין (באנגלית Don't Rest Your Head) יצא כעת במהדורה עברית, וניתן לרכישה מהאתר DriveThruRPG. (קישור)

המשחק הוא משחק אינדי משובח ומפורסם פרי עטו של פרד היקס, אשר לוקח את השחקנים למסע מפחיד וסוריאליסטי בתוך העיר המטורפת – העיר המקבילה לעולם שלנו, שאליה מצאו את דרכם כל הדברים הנשכחים אשר אין להם מקום בעולמנו, כגון מזלות שאליהם מתו והשעה השלוש עשרה בשעון.

לכבוד השקת המשחק, אנו ב"משחק בתיאוריה" מארגנים את תחרות ערי הסיוט!

במסגרת התחרות, אתם תכתבו גרסה מסויטת של עיר ישראלית לבחירתכם – תמונת מראה של העיר שבה הסיוטים הגרועים ביותר של תושביה קמים לתחיה. כמובן, יש לכוון לכתיבה בעלת פוטנציאל יישום במשחק (כלומר, תכתבו משהו שניתן להשתמש בו, ולא סתם סיפור קצר). הזוכה בתחרות יזכה בעותק PDF של המשחק בלי לעצום עין!

אורך ההגשות לא יעלה על 1500 מלים. את ההגשות יש לשלוח למייל haggai@playintheory.com, עד לתאריך 13.09.2010 (שלושה שבועות מהיום). השופטים (מיכאל פבזנר, חגי אלקיים, ושחר לנגבהיים) ימסרו את תשובותיהם כשבוע לאחר הדדליין.

עדכון: הגבלת האורך הוגדלה ל-1500 מלים.

14 תגובות בנושא “תחרות לכבוד ההשקה של בלי לעצום עין!

  1. 500 מילה זה ממש מעט מקום בשביל טקסט שאפשר להשתמש בו במ"ת בלי יותר מדי עבודה. מגבלת המקום מספיקה בדיוק בשביל קונספט בסיסי (מה שהפוסט מגדיר כ"סתם סיפור קצר"). אם אני רוצה לתאר מקומות מעניינים או דמויות מעניינות, אין לי מספיק מילים.

    אולי אפשר להרחיב את המגבלה ל1500, כשמתוכן לא יותר מ300 מילה מתארות את הקונספט, 300 את המראה הכללי ו200 את ההיסטוריה של העיר המסוייטת?

  2. נשמע קצת פרדוקסלי. איך אפשר לדעת לכתוב עזר למשחק אם לא מכירים אותו? לחילופין, אם יש לי את המשחק, למה שארצה את הפרס?

  3. מיכאל, 500 מילה זה בערך שלוש פסקאות. זה מה שאתה רוצה?
    אלקין, אולי כדאי פשוט להתמקד במדוע העיר "מסויטת" ומה שונה ב"הוד השרון המסויטת" מהוד השרון הרגילה, למשל?

    ערן, אני לא הבנתי שצריך לכתוב את זה בשביל השיטה- פשוט קח עיר והוסף לה רעיונות ודמויות שמתוך הסיוטים.

  4. זה שלוש פסקאות מאוד שמנות. ב-Times New Roman, גודל 12, רווח שורה וחצי, זה יוצא כמעט במדויק עמוד וורד אחד.
    האמת, לא יותר מדי אכפת לי לעשות גם 1500 מלים, הגדרת האורך הייתה של חגי ולא שלי.

    ואכן, לא צריך לכתוב משהו שיתאים ספציפית לשיטה – בפרט, לא צריך מכאניקה. מה שאתה צריך זה לקחת איזושהי עיר, נניח תל אביב, ולתאר בקצרה גרסא שונה שלה, שבה זאת עיר סיוטים. בנה על דברים שכבר יש בעיר, על אלמנטים מוכרים, ועוות אותם לכדי משהו מטריד ומפחיד.

  5. הגבלת המילים נועדה כדי שלא ייקח לשופטים המון זמן לקרוא. אבל בכיף אפשר להעלות ל-1000 (יותר מזה זה באמת לא נחוץ, לדעתי).

  6. מיכאל, אני מאמין שההשתתפות מותרת לכותבי משחק בתאוריה, אם לא צוין אחרת.

  7. ואגב, מי שרוצה לכתוב ומחפש פיסת השראה יוכל למצוא אותה בגרסא המסוייטת של ניו-יורק בספרו של פול אוסטר, "בארץ הדברים האחרונים".

  8. פינגבאק: המשחקיה » ארכיון הבלוג » לינקים ובלינקים

  9. פינגבאק: משחק בתיאוריה » עדכון לגבי תחרות ערי הסיוט

  10. פינגבאק: העמותה לקידום משחקי תפקידים » שנה טובה ו… מסוייטת!

סגור לתגובות.